0

Nicki Minaj - Coco Chanel (Ft. Foxy Brown) скачать бесплатно mp3

Подробная информация:

Исполнитель:Nicki Minaj (Ники Минаж)
Название:Coco Chanel (Ft. Foxy Brown)
Год:2018
Время:3:45 мин.
Размер:3,45 Mb
Качество:320kbps

Текст песни Nicki Minaj - Coco Chanel (Ft. Foxy Brown):

​[Intro: Foxy Brown & Boonk Gang]
Whole lotta gang shit
Beatz
Oh, uh, ugh, ayo, Chun, ayo, Chun
We back on that Coco shit, nigga, number one, uh
Whole lotta gang shit
Haha, every bitch bloodclaat, girl
Oh, ayo, uh, Brooklyn!
Kick for my stomach, let's go!

[Chorus: Nicki Minaj]
Yo, llevame a la coco, yeah a la a coco
Ellos quieren coco, y yo tampoco
Never trust a broke hoe, don’t fuck with po-po
Numero uno, me llama Yoko
Pull up in them thing things and let them things fling
Niggas know my name ring, and it go "ding-ding"
If I get a inkling, the thing'll sing-sing
Ain't talkin’ 'bout the singer, the thing'll sting-sting

[Verse 1: Nicki Minaj]
Ayo, if I'm in the Gurkha, then they in the back of it
If I tell 'em eat food, then they make a snack of it
If they take your cocaine, then they making crack of it
If they yap your gold chain, then they make a plaque of it
No, we never lack on it, run up with the MAC on it
Put a couple racks on it, they gon' put the whack on it
She got the Nicki bundles, word to Stack on it
That's word to Brooknam, that's word to Bucktown
That’s word to Harlem World, shout out to uptown
You know I shine on ’em, I spray sheen on 'em
That’s word to southside, Jamaica, Queens on 'em
I'm mad Queens on 'em, runn mad schemes on ’em
I never scale back, the triple beams on 'em
My ice gleams on 'em, Wu-Tang creams on 'em
I pull up on the block bumpin' Biggie "Dreams" on 'em (woop)
Hunnit degrees on 'em, but I freez on 'em
A light breez on 'em, I might breeze on 'em
Might do it like it's Christmas and light trees on 'em
I see the copycats bitin' my steez on 'em

[Chorus: Nicki Minaj]
Yo, llevame a la coco, yeah a la a coco
Ellos quieren coco, y yo tampoco
Never trust a broke hoe, don't fuck with po-po
Numero uno, me llama Yoko
Pull up in them thing things and let them things fling
Niggas know my name ring, and it go "ding-ding"
If I get a inkling, the thing'll sing-sing
Ain't talkin' 'bout the singer, the thing'll sting-sting

[Verse 2: Foxy Brown & Nicki Minaj]
Gimme some bloodclaat gunshots
Brooklyn where the fuck we at? Flatbush, Bed-Stuy
That's my word to Big, I'ma murder them rasclaats
All black Chloe straps, gally I'ma skully to the back
Fuck my ratchet at? Come make me dutty that
Puss dem I chat 'bout, back like I never left
Man down when I come 'round, all y'all bitches bow down
King fox, King Kong, back on my Chun-Li, nigga
Valentino bling thong, all y'all bitches duck me, fuck
Nick, come fuck it up, bad gyal a back it up
Coco 'pon my foot dem, C's pon my likkle pretty red bow
See dem buss one for baby, see dem, chugh!
Pussy whine chime, ay, ay, ay, ay
The bloodclaat this, the Moet let me die
Them bitches in them bum-ass Louis thigh highs
I'm on my clip, blue jeep, Van Herpen day-days (woah)
Gun slingers, let me see y'all gun fingers
Y'all bitches dick riders
Little Nicki's, little Inga's, woah!

[Chorus: Nicki Minaj]
Yo, llevame a la coco, yeah a la a coco
Ellos quieren coco, y yo tampoco
Never trust a broke hoe, don't fuck with po-po
Numero uno, me llama Yoko
Pull up in them thing things and let them things fling
Niggas know my name ring, and it go "ding-ding"
If I get a inkling, the thing'll sing-sing
Ain't talkin' 'bout the singer, the thing'll sting-sting

[Verse 3: Nicki Minaj & Foxy Brown]
Foxy plus one, it's me young Chun
And we ah-guh fuck up the place and done
So tell 'em run, come and bring a lump sum
Ayo Fox, they don't make us or break us, word to young guns
Put your hands up
Illest to ever do it, tell' em fi recognize
Unuh Kartel, dem fi free up Vybz?
They call me Ms. Bitch, but I don't miss, bitch
Got real shooters, better D up, guys
Who me? I'm physically fine
Who she? Inside we know she dyin'
Bitch ain't see Billboard in 2017
Had to drop Queen on 'em like a guillotine
All these jealous bitches on the jelly team
Keepin' it a hundred, that's a jelly bean
Uh, uh-uh, uh-uh, uh-uh (mhm, mhm, ayy, ayy)
Uh, uh-uh, uh-uh, uh-uh (ihh, ihh, ayy, ayy)​
Показать полностью

Слушать онлайн Nicki Minaj - Coco Chanel (Ft. Foxy Brown), скачать в формате mp3 на телефон Android и iOS:

Смотреть клип:

А-я A-z 0-#